jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Hatar

Publicerad 2019-12-16 11:08:45 i Allmänt

Ja jag hatar att vara sjuk. Febervärk i hela kroppen, ryggen känns som att den ska gå av på mitten pga smärtan. Det enda positiva med att vara sjuk är när man väl börjar bli frisk, hur man känner att livet sakta rinner tillbaka i kroppen på en.

En fjäril kom och satte sig på min hand idag när jag som mest tyckte synd om mig själv. Undrar vart den kom från och undrar vart den sen tog vägen?
Tillhör inte vanligheterna att ha en fjäril inomhus i dec eller att de sätter sig på handen på en. Men den gjorde situationen lite gladare för stunden.

I helgen hade loppan sitt 6 års kalas. Ett tag kändes det som kaos med massor med folk i huset, men efter alla syskon och föräldrar lämnat och 11 barn var kvar så är jag impad över hur bra det blev. Det enda som Visade att vi haft så många barn här var popcornsmulorna på golvet. Fantastiskt vad fint det gick. Och loppan var nöjd. Saknar den tiden när livet var så enkelt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela