jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Mission arbetsbyxa...

Publicerad 2020-09-05 10:34:50 i Allmänt

Fy Sörens vad trött jag är i kroppen just nu. Idag går jag in på dag 6. Dagens träningspass är än inte utfört men jag känner mig så sliten i kroppen idag.
Jag ska inte väga eller mäta mig förrän dag 10, 20 och 30. Men redan nu känner jag mig lite lättare även om jag är småöm och sliten. 

För att motivera mig till att ge mig på träningen idag var jag tvungen att ta foto för att se om där är någon skillnad. Nu är första fotot taget precis innan lunch och andra direkt på morgonen, vet inte om det gör någon skillnad, men jag hoppas det inte spelar någon roll. För gör det inte det så inbillar jag mig att jag redan efter 5 dagar ser resultat. Det peppar mig enormt att verkligen träna även idag och imorgon och måndag osv 😊

Så mission arbetsbyxa ger resultat. Önskar det gick lika bra med handen 🙏


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela