jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Illa....

Publicerad 2020-09-18 23:20:07 i Allmänt

Har gått i 3 dagar och tänkt att jag snart får min mens med tanke på den liknande mensvärken jag känt i 3 dagar. För att idag inse att nej, för att ha mensvärk ska man ha mens. Det jag har är träningsvärk som gör ont tom mellan revbenen. 

Jösses, det ska kännas att man lyckats tugga till sig dessa kilon. Väck ska dem! Imorgon är det dag 20 av 30 på min utmaning. Innebär att det är dags att väga och mäta mig. Är väääldigt nyfiken på dessa dagars resultat. Trosorna är inte längre ett extra hudlager i varje fall 😊🙈

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela