jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Håll i hatten!

Publicerad 2020-09-21 19:40:08 i Allmänt

Ja jag kan knappt tro det är sant, men idag joggade JAG!!! Ingen längre sträcka med dock. 
Jag. Joggade!
Jag som tillhör kategorin - ser ni mig springa så lägg benen på rygg för det är något som jagar mig.

Har i några dagar känt sug att faktiskt springa. Idag passade jag på en kort liten sträcka när barnen cyklade och Olof höll i Sam på vår lilla kvällsrunda.
Kändes i hälsenan men annars var det faktiskt helt ok! Kanske att jag införskaffar lite bättre skor och faktiskt provar på att ta mig en runda!! Ja jag vet, jag är med i chock!! 
Men det är väl sådant som kanske händer när man börjar känna sig lite lättare 😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela