jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Feeling hot hot hot

Publicerad 2013-08-03 17:08:30 i Graviditet

Pjuh!
Denna värme alltså!
Hade jag inte varit gravid hade jag njutit, men just nu E det jobbigt.
Det är inte som jag klagar, utan påpekar och fäller samtidigt in att haft en egen pool hade varit superfint dessa dagar. Jag hade mest troligen bott i poolen gissar jag. 
Jag förstår numera alla gravida som klagat genom åren på värmen ;)
 
T-rex har party av något slag i magen idag och hela magen går i vågor från och till under dagen.
Älskar att sitta och titta på magen när det gör så, ser såååå häftigt ut!
Det komiska är att var gång jag säger till O att titta så slutar han hahahaha
 
Just nu längtar jag efter en Mojito. En iskall Mojito....
Tror jag ska fixa till mig en sådan fast utan alkohol en dag =)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela