jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Kanske dags att börja lyssna på sin kropp??

Publicerad 2013-08-29 17:29:40 i Graviditet

Dag 2 av 4 på jobbdagar i rad.
Trodde jag skulle bryta ihop och börja gråta idag.
 
Har insett att jag är inte superwoman, massagerna får verkligen snart läggas på hyllan.
Om inget annat så fungerar det inte att jag har x antal per dag, och absolut inte helkropps där jag står en timme och knådar. Har noll känsel i mina händer så vet inte hur pass hårt eller löst jag trycker och har svårt för att känna muskelknutorna och hur de reagrar när jag "klämmer" dem.
 
Som om det inte är nog så gör det så satans ont i fogarna att jag trodde ryggen skulle gå av på mitten.
Hade jag inte haft en kund på britsen hade jag börjar störtböla så ont har det gjort.
 
För att inte glömma mina stackars fötter som bär all denna vikt.
Aj aj aj e allt jag känner för vart steg jag tar eller var sekund jag står.
 
Har nu kommit hem och satt mig ner för att vila och naturligtvis kommer smärtan i magen som en blixt från ovan.
Förvärkar tro? Förvärkar delux kändes det som idag.
 
Nä, det är verkligen dags att lyssna på vad min stackars kropp säger.
Som min BM sa på förlossningen, man är gravid en så kort period i livet, så lyssna på kroppen!!!
 
Jo, just det. När jag ändå har gnällt av mig lite.
Har börjat läcka bröstmjölk sen en tid tillbaka på nätterna.
Jippie, eller nått..... *NOT*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela