jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Nya mått hos BM

Publicerad 2013-08-22 11:02:00 i Barnmorske/läkarbesök

Då var dagen kommen, glukosbelastning för att kolla efter diabetes.
Glömde citronen och de hade glömt blanda dagen innan vilket resulterade i den äckligaste drickan så far.
Sött och varmt vatten, ingen god kombo!
 
Dagsvikten ligger på 89,6 kg (totalt +12,6 kg)
Magens mått 28 cm
Blodtrycket är helt ok
Bebisens hjärta 140-150 slag/min
Sockerhalten i blodet 7 så helt ok
 
Kom hem sylten till max efter att ha suttit hos BM i 2,5 h. 
Fixar till godaste mackorna med skinka och kräftröra och ska sätta mig för att avnjuta dessa läckerheter.
Vad gör jag?
 
Tappar mackorna ner i knäet med natuuurligtvis kräftröran neråt mot kläderna samtidigt som hunden snor min mat.
Jippiekayey, eller nått.
 
Gör om, gör rätt!
Kläderna in i tvättmaskinen.
Känns som att jag inte gör något annat än tvättar kläder på sistonne.
Bara till att vänja sig har jag hört ;)
 
 

Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2013-08-22 13:21:58

Haha! Känns bekant! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela