jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Tiden går....

Publicerad 2013-08-17 23:12:00 i Graviditet

Har nu gått in i v 29. Snart mindre än 1/4 kvar...Imorgon börjar vi riva upp golvet i den blivande barnkammaren och sovrummet. Ååååh vad kul det ska bli att göra vid dessa två rum!
Nytt golv, väggar och tak ska målas och jag funderar på en snygg fondvägg till sovrummet. Motiv ska målas i juniors rum och jag bara längtar så till att få börja ställa i ordning och göra vid.
Magen fortsätter att växa i färdriktning men junior har blivit mycket lugnare i magen. Börjar faktiskt bli lite orolig över de minskade rörelserna så funderar på att ringa förlossningen imorgon. Bättre att ringa en gång för mycket än en gång för lite.
Nya formbilder är nu tagna med enbart 4 v mellan denna gång. Har laddat ner en app nu så jag kan pyssla ihop flera bilder i en. På tiden va? :-)
Då O påpekat flera gånger att jag inte ser gravid ut bakifrån var jag tvungen att ta foto för att se. Och nej, tycker nog faktiskt inte att jag ser så gravid ut bakifrån. Bedöm själva om inget annat :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela