jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Tjohooo!!

Publicerad 2013-08-05 22:22:09 i Graviditet

Vet att det är ett jädrans skriveri om mina fossingar och vätska i dem.
MEN måste bara dela med mig att det börjar lägga sig!!!

Samlar fortfarande vatten men långt ifrån lika illa som innan.
Med facit i hand så beror vattenansamlingen mkt på jobb har jag nu konstaterat.
 
Nu när jag varit ledig sen lördags så har jag inte stått och gått lika mycket som jag gör annars på jobb. Visst att jag varit i farten, men jag har även pausat mycket och satt mig ofta upp med fossingarna.
 
Det är en obeskrivligt skön känsla att mer och mer kunna vicka på tårna utan att det gör superont, eller att inte ha hälften så ont under fossingarna när jag kliver upp på morgonen för att gå på toa.
 
Vilken befrielse!
I love it! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela