jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Häftigt!

Publicerad 2013-07-20 20:16:39 i Graviditet

Idag upptäckte jag något riktigt häftigt.
Säkert ngt som jag kanske borde ha upptäckt tidigare, men har faktiskt aldrig tänkt på det.
 
MAGEN RÖR SIG!!!
 
Sitter med min laptop i knäet och läser genom bla min mail, surfar lite på Aftonbladet och ska precis till att stänga ner när jag i ögonvrån ser att det rör sig.
 
Jag kikar ner för att se om det var inbillning eller inte.
Vet inte om T-rex har boxningsmatch i magen på mig eller om det är hicka, men tror faktiskt inte att det är hicka utan mer att "han" verkligen kör ett gympass.
Hela magen "bubblar" och rör sig. Ibland riktigt hoppar den till med.
 
Hur häftigt som helst att se!

T-rex har varit i farten i ett idag känns det som.
Har haft fotvård hela dagen så har suttit ner mycket, vilket då antagligen stört "han" för det har inte blivit någon "vaggning till sömns". Så "han" har hållt låda nästan hela dagen och gett mig x antal hårda sparkar när jag bla suttit där med en skalpell i handen och fixat till liktorn och andra förhårdnader.
Tack och lov så rycker jag inte för mycket de gånger de sker. Än.
 
Hädanefter ska jag var dag studera magen så fort det är aktivitet. 
Detta var lätt det häftigaste so far inom graviditeten.
Mera gympass!!! haha

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2013-07-21 01:08:30

Häftigt! Längtar efter rörelser! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela