jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Hicka

Publicerad 2013-07-09 11:54:00 i Graviditet

Har den senare tiden känt hur det rytmiskt slår? (vet inte hur jag ska förklara det hela) i magen.
Satt igår och funderade på om det kan vara hicka som den har, så jag googlade lite idag på hur det känns.
Och ja... Det tyder på att t-rex har hicka lite då och då =)

Känns riktigt mysigt måste jag säga samtidigt som jag tycker lite synd om "han". Vet ju hur jobbigt det är när man har en hicka som inte ger med sig. Men jag gillar känslan =) 
Ska bli kul att se om det är något som "han" kommer ha kontinuerligt tiden ut.
 
Jag är så nyfiken över att få se hur t-rex ser ut.
Finns där mycket hår? Blir "han" lång? Vems näsa kommer "han" att få? Hur kommer "han" att vara? Blir det en snäll bebis? Och vad ska "han" heta? Vilket namn kommer liksom att passa???
Är i v 23 nu (22+5) så 17 v kvar... Känns som en evighet fast än tiden egentligen rusat iväg något enormt. Mindre än halva tiden kvar och man vet ju aldrig ifall det blir tidigare eller om man kommer gå över.

En sak är säker i varje fall. Jag längtar!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela