jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Kommande inköp...

Publicerad 2013-07-31 23:29:28 i Graviditet

Har insett att trosor är något av ett klädesplagg som går åt när man är gravid.....
Det kontot kommer bli allt annat än billigt när bebisen är här, för snart har jag lyckas ta sönder alla mina trosor jag har. De kasar ju liksom ner hela tiden och då måste jag dra upp dem. Hatar att ha dem hängandes halvvägs ner för häcken.
 
Problemet är att allt detta dragande i dem x antal gånger om dagen har gjort att det börjar gå hål på dem.
Är det inte i sidorna så är det i kanten fram eller bak.
Snyggt.
Man känner sig såååå sensuell när man står där med halvtrasiga trosor.
Många som redan åkt i tunnan och jag börjar undra om mitt troslager kommer räcka tills november är här?

Fick tips av en vän: KÖP MAMMATROSOR! Det finns inget skönare när man har magen.
Har sneglat på dem innan men tycker inte de är speciellt snygga.
Men snart bryr jag mig mindre känns det som.
 
O får tycka jag e oatraktiv, så länge jag har trosorna upp över rumpan istället för "snyggt häng" som majoriteten av grabbarna har i ung ålder.
 
Ullared nästa snart tro?
Oh yes...
Och inte enbart för köp av trosor utan även för inköp till baby dino.
 
Jag som hela tiden sagt att november är långt fram.
Jag har börjat inse att november snart är här :S
VART tog tiden vägen liksom??

Inom kort ska vi även börja göra vid och fixa en barnkammare.
Kan säga att jag längtar till att börja med den.
Har mina ideer om hur jag vill inreda den. Sen får vi se om det blir lika bra i verklighet som i mitt huvud.
En sak är säker.. Färg skall köpas in =)
 
 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2013-08-01 10:50:09

Hahaha. Köp trosor! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela