jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Konsert och vätskekontroll!

Publicerad 2013-07-07 12:54:00 i Graviditet

Ja nu har T-rex fått vara med om sin först konsert.
Def Leppard spelade på Sofiero och där fanns han med och fick lära sig tonerna av musik!
Det ska börjas i tid!

Har även fått införskaffa mig dessa magbälte/foglossningsbälte då tyvärr min rygg börjar skrika hell no efter en dag på jobb. Det är inte bara min rygg som börjar skrika detta utan även mina fötter!

 
Det är tur att det finns flip flops för annars vet jag inte hur jag skulle ha tagit mig fram utomhus.
Värme kombinerat med stå/gå mycket är uppenbart inte den bästa kombon som gravid?

Nog för att jag kan samla på mig vätska annars med, men det börjar bli lite väl överdrivet den sista tiden.
O har fått lära sig att massera vätskepunkten på mina ben. Och tro mig att han får ställa upp.
Det gör han tack och lov så gärna. Min älskade pojkvän <3
 
På onsdags ka T-rex få lite tyngre rock i sina öron. Då ska han få gå på konsert nummer 2, Iron Maiden.
Ska bli spännande att se om han komme rgilla de tonerna eller om det kommer övas karate.
Tack och lov har darlingen fixat sittplats åt oss, annars vet jag inte hur jag hade kunnat fixa det med tanke på hur min rygg börjar protestera så fort jag står upp en längre tid.
 
Nu håller vi tummarna för vackert väder så vi får njuta en extra runda.
Sommaren verkar ha kommit till oss nu och jag hoppas att den stannars, trots att jag lider liiiite tack vare värmen. Men hellre det än att gå å frysa som jag gjort den största delen av året...
 
Och just det =) 
Vi har även fått glada nyheter om att yttterligare ett par vänner till oss även de är gravida.
Snacka om Babyboom i år =) 
4 st som kommer ha ungefär samtiidgt och hur många som helst som redan fött i år och jag känner en hel hög till som även kommer få i år. Kommer bli fullt på förlossningarna detta året ;)

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2013-07-08 13:57:48

Åh äntligen! Så kul att få följa din resa och se din fina mage!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela