jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Nytt fenomen!

Publicerad 2013-07-15 18:10:00 i Graviditet

Under graviditetens gång har jag läst både det ena och det andra, om vad man kan drabbas av.
Ja, jag sitter inte och googlar upp sådant utan sådana saker dyker upp då och då i mina appar jag har på mobilen.
Gillar appar =)
I varje fall så har jag tidigare läst att man kan drabbas av näsblod.

Inget jag tidigare fått erfara, varse sig som gravid eller icke gravid. El jo någon enstaka liten blödning kan jag kanske ha haft under mina levanads år, men ingen direkt fors.
Men idag kom det!
På den mest lämpliga tidpunkt den kunde hitta.
Under en behandlingsgång när jag utför en ansiktsbehandling.
 
Gah!

Tack och lov upptäckte jag detta INNAN jag lyckades droppa ner på kunden som låg där helt ovetande.
Gällde att snabbt trycka in lite bomullstussar och fortsätta arbetet på kunden.
Tack och lov hann det sluta blöda med innan jag var klar, så kunden märkte som tur inget.
Men hallå...
Nästa gång jag ska få näsblod så ber jag om ett bättre tillfälle.
Hör du det näsa?

Bra, tack! =)
 
Annars e T-rex "på benen" igen. Det har busats och rumlats runt i magen hela dagen och jag har tom känt av det under tillfällen som jag tidigare inte känt av det på.
Skönt.
Hoppas det fortsätter på samma vis nu så man slipper fler turer in för undersökning på förlossningen innan det verkligen är dags att komma in dit.
 
På onsdag är det dags för läkare, ska bli intressant att höra vad hon har att säga.
Min jädrans "trevliga" svamp ger sig ju inte trots x antal behandlingar.
Det är nog den största nackdelen med min graviditet. Faktiskt.
Ska bli skönt att slippa besvären. Hade hellre fortsatt att ha mens...
 
59,3% är nu gånget och  enbart 114 dagar är nu kvar till beräknad nedkomst.
SHIT VAD TIDEN GÅTT FORT!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela