jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Saker man inte vill höra just nu....

Publicerad 2013-07-19 17:04:12 i Graviditet

Om jag hade fått 100 kr för var gång någon denna vecka sagt till mig följande saker:
 
* När är det beräknat?
* Oj vad stor du redan är!
* Är det andra barnet? Man brukar bli större då?
* Oj, inte? Är du säker där bara finns en?
* Nåja, man ser i varje fall att du inte är tjock utan att det är en gravidmage. För du är inte stor för övrigt.

Ja om jag hade fått en 100ring var gång någon sagt detta till mig denna vecka, då hade jag hunnit få ihop en hel hög med slantar och jag hade kunnat leva loppan denna månad utan att behöva tänka vad jag bränner mina pengar på.
 
Än är veckan inte slut.
Och det som är värre, än är det inte dags för T-rex att komma.
 
Vad jag just nu hoppas på:
Att det är mycket vatten och inte att det verkligen är en baby DINO.
 
Over and out.
 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2013-07-19 19:49:58

Framåttippad livmoder?

Svar: Inget jag vet om att jag har, fick tom googla vad det var haha.Nåja, jag tycker nog inte att jag är sååå stor som alla påstår att jag är.
Allt är ju upp till betraktarens ögon, och enligt måtten hos BM så ligger jag som jag ska, om jag bortser från min vikt som hon ogillar ;)
Daria D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela