jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Karateträning

Publicerad 2013-06-09 20:52:00 i Graviditet

Idag fick jag min första riktiga MEGAspark!!!
T-rex gillar uppenbart inte stekta färskpotatisar haha

Jag och O satt och mumsa i oss grillat med lite stekta färskpotatisar. Strax efter jag svalt en mkt varm potatis fick jag mig värsta karatepsraken som hette duga. Himmel, jag blev helt ställd och kunde knappt fortsätta att äta.
Samtidigt som det var lite små läksigt att få sig en spark på detta vis innifrån var det en sådan sjukt underbar känsla så det finns inte. 
V 18 är noterat för all evig tid. Den första kännbra karatesparken blev utdelad!
 
Kändes mycket skönt att känna av "han" igen då det varit lite dött med aktiviteter känns det som.

På torsdag är det äntligen dags för ultraljud igen så då ska jag få se "han" en tredje gång. Som jag lääääängtar =) 

Jag har sagt hela tiden att jag inte vill veta könet. Det är det som är moroten när jag ligger där och har som mest ont att "Kom ut nu så jag får se vad du är!". Men så ibland leker jag med tanken och vill veta.
Så mycket det hade underlättat när man hittar söta saker som man vill köpa, men inte kan för en kille klär man inte i klänning eller rosa. Men nej, jag ska inte. Jag vill inte. Samtidigt som jag vill. Retligt!

Nedräkning!
Snart har halva tiden gått och dagsvikten är 84 kg dvs 7 kg +
Och vad jag inte ser framemot att gå ner dessa kilo efterråt. Ska bli barnvagnsrally i pulserande snö sen med en jobbig hund vid min sida ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela