jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Andra trimestern

Publicerad 2013-05-12 11:15:00 i Graviditet

Andra trimestern är nu påbörjad och jag börjar undra om jag ÄR gravid.....
Fortfarande inga andra symptomer mer än tröttheten som de i för sig säger ska börja avta denna del av graviditeten... Den börjar dock avta lite nu så jag känner mig lite piggare.
 
Är knappt hungrig om dagarna så får påminna mig själv om att äta. Vi är ju trots allt två nu för tiden.
 
Det enda som gör mig medveten är att jag är FET.
INGA kläder från garderoben passar mig längre och utbudet i affärerna är både dåligt och dyrt.
Sakndal...
Det är ju knappast 10 personer om året som är gravida i detta land. Men men....
Kanske att en ny affärsidé börjar ploppa upp i huvudet på mig, vi får se.
 
Har fått remiss till nästa ultraljud och den 13 juni är det dags att se T-rex igen.
Om jag längtar?
Gissa 2 gånger ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela