jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Den som väntar på något gott!

Publicerad 2013-11-13 12:30:12 i Allmänt

Får alltid vänta för länge ;)

Jag är idag så uttråkad att jag helt ärligt inte vet vart jag ska ta vägen. Illa.
Har surfat hela fm så nu har jag inget kvar att surfa efter/på.
Läste mig till att pojkar har en tendens till att vara segare än töser, så det är kanske en junor som ligger där trots allt? Buffat sönder magen på mig idag har den gjort. Söker den utgången tro?

Funderade på att putsa fönsterna idag, för det behövs verkligen. Men trots att solen skiner och det är fint väder ute så blåser det kallt. Vilket gör att jag inte vill putsa några fönster. Då ser jag hellre inte ut än står och fryser.
 
I dagarna 3 har jag bakat.
Dag 1 dumlekakor och chokladgodis
Dag 2 saffransnurror med vitchokladfyllning
Dag 3 krämbullarmed vaniljfyllning
 
Är trött på att baka nu med, så inte ens det får mig till att väcka mitt intresse.
Funderade tom om jag inte skulle ringa Sommarsol och höra om de inte behöver hjälp. Sätt upp alla massager på mig! Kanske det får bebisen att komma?
Men nej, min rygg kommer inte att fixa det, annars hade jag lätt gjort det.
 
Så då återstår den stora frågan.
VAD ska jag göra?

Hade det inte blåst kallt hade jag tom kunnat tänka mig att gå ut och sätta lökarna idag.
Hmmm... Får hoppas det är fint väder imorgon OCH blåsfritt.
Då kanske jag kan putsa lite fönster och sätta lökar. Och fixa till krukorna som blev kvaddade i stormen.
Det lär ju fördriva någon timme av mitt fantastiska händelserika liv just nu.
 
Hade det inte varit så "nära", dvs att jag eg inte vet NÄR det ska dra igång, så hade jag tom kunnat tänka mig åka en runda till Ullared bara för att strosa och fynda klappar.
Men jag vågar inte.
Och jag tror mamma hade slagit ihjäl mig med tanke på att hon inte tycker om att jag ens kör till affären själv i Ängellholm eller Båstad. I FALL värkar eller vatten skulle gå när jag är ensam i bilen.
Mammor är väl alltid överbeskyddande gissar jag ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela