jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Fredagsmys?

Publicerad 2013-11-15 11:23:58 i Allmänt

I dagarna 2 har jag fått trevligt sällskap.
Jag har fått gott fruktgodis, choklad och blommor.
Det enda som saknas är en envis unge.
 
Jag har satt lökar, jag har planterat växter, jag har fixat till krukorna som stormen fällde.
Jag försöker hålla mig sysselsatt så idag åker hunden på en omgång.
 
Är öm och trött i hela kroppen och handen på hjärtat, nu är jag trött på denna orörlighet.
Tyvärr har jag ställt in mig på att det blir ingen bebis på ett bra tag till.
Jag är helt 100 säker på att jag kommer bli hemskickad från förlossningen den 22 och sen kommer jag missa min lillasysters födelsedag den 27. Och detta är rätt frustrerande i skrivande stund.
 
Jag börjar mer och mer bli livrädd för förlossningen.
Inte för smärtan. Jag vet att det gör ont.
Men för att ungen blir större och större i magen.
Kommer jag att fixa att få ut den utan att jag blir förstörd för all framtid?
 
Det är 1000 tankar som far genom hvudet på mig och det är svårt att sortera upp dem numera.
 
NÄR tänker den komma????
Just nu ligger den på minuspoäng! Morr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela