jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Inte mycket di gamle tål....

Publicerad 2013-11-04 16:03:15 i Graviditet

Refererar till mig själv i rubriken.
Herre jesus vad trött man kan vara!
 
Jag antar att vädret har en hel del med min trötthet att göra.
Orkade dammsuga halva huset sen trodde jag ryggen skulle gå av på mitten.
Sömnpulver i mängder i ögonen. Hade kunnat lägga mig och sova bort resten av dagen.
 
Undrar om det är åldern som tar ut sin rätt eller om det är junior som omvandlats till T-rex igen...
Man ska i för sig vila inför det som komma skall.
Men det hade varit fint att orka lite med ;)

Och idag är det ju den 4 nov.
Dagen jag tippat på med O.
I för sig är dagen ännu inte slut, men ingen aktivitet är på G än så länge.
Nåja, allt innan den 7 gör att jag vinner, allt efter den 7 gör att O vinner.
Undrar vem av oss som får rätt?
 
Om den planerar att komma imorgon så får den vackert vänta tills vi har hämtat hem lite påsar och möbler i Klippan. För jag vill gärna få hit mitt vitrin. Men klart.. hmm... Då kan ju junior inte komma idag heller, för hur ska jag kunna hämta det imorgon om jag hamnar på förlossningen ikväll?

Får nog tänka om här lite ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela