jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Måste få säga att

Publicerad 2013-11-11 11:36:52 i Graviditet

det är rätt drygt nu!
 
+ 4 dygn.....
 
Här sitter jag och känner hur den buffar och puffar.
Kan den inte bara komma ut istället så vi får se det lilla underverket som gömmer sig där inne?
Den får ju knappt plats känns det som!
 
Kom nu lilla bebisen!
Vi vill ha dig här i vår värld!
 
Ska strax bege mig till BM för hinnsvepning.
Eller som hon sa, brutal gynundersökning.
Vet inte om jag ser framemot den brutala gynundersökningen, men just nu gör jag nog vad som för att få ut den lille krabaten!
 
Alla vill att du ska vara född nu junior, förstår du inte det?

Gah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela