jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Snuvad :-(

Publicerad 2013-11-05 11:29:00 i Graviditet

Det började redan vid ca 4 i natt. Strax innan 7 fixade jag inte det längre och steg upp för att ta tabletter. Drack en kopp te och åt ett päron. O stannade hemma då jag hade ont.

Nu jävlar är det dags :-)

Tji fick jag.
Har skickat iväg O till arbetet och kvar ligger jag hemma utan värkar mer än i ryggen.
Så snopet och så snuvad på bebis jag känner mig! Klart dagen är inte slut än och jag har nog aldrig sprungit på dass så ofta för att pinka som idag. Men känner mig ändå snuvad. Trodde helt ärligt att idag gäller det.

Vi får se hur dagen utvecklar sig...

Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2013-11-05 13:19:16

Åh spännande :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela