jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Till er som undrar

Publicerad 2013-11-06 08:22:23 i Graviditet

Nope, inget har hänt i natt heller.
Är fortfarande hemma och värkarna avtog.
Kom tillbaka en stund på kvällen men hur lugnt som helst på natten igen.
 
Vaknade imorse och har haft lite värkar, efter O har åkt. Naturligtvis.
Men det är lugnt jämfört med igår.
Tror jag börjat läcka lite vatten idag igen, men vad vet jag.
 
Ska slänga mig en sväng i duschen och sen bege mig till barnmorskan idag.
Jag skruvar mig för det.
Hade hoppats på att få komma in på förlossningen innan denna dag var kommen.
Men nej, tyvärr.
 
Så till alla er som otåligt väntar precis som mig.
Ingen bebis har ännu kommit.
Men dagen D är ju egentligen först imorgon, så vi får se =)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-06 13:13:35

Åh herregud. Att det ska ta sån jäkla tid :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela