jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Börjar bli rädd för mig själv....

Publicerad 2013-10-02 11:00:01 i Graviditet

Undrar om det är en av förberedelserna inför förlossningen som kroppen genomgår just nu.
Jag pratar om sömnbehovet....
 
Jag har märkt att jag sover längre på morgnen än vad jag gjort sen jag kan inte minnas när.
Idag var nog dock rekordet på ett bra tag.
Gick och lade mig vid 23 igår helt slut efter föreläsningen som jag satt och gäspade(!) genom. Inte för att det  var ointressant utan för att jag var så jädrans trött!

Idag vaknar jag första rundan vid 6, mmmm Os väckarklocka.. Upp för det obligatoriska toabesöket och kryper ner i sängen igen. Vaknar till vid 8 och somnar tydligen lika snabbt om igen för att vakna och släpa mig upp ur sängen kl 10, 11 h sömn!!!!
 
Helt mossig i huvudet är jag just nu och undrar hur länge jag ska gå och vara mossig på detta vis.
Blir till att lägga sig tidigt inför jobbpassen som är kvar, för kan ju inte försova mig när jag börjar kl 9,30 om dagarna.
Hur pinsamt hade inte det varit på en skala?

Kommentarer

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2013-10-02 13:29:19

I förrgår la jag mig tolv på natten och steg upp ett på dagen. Det blir bra värre, för min del iaf

Svar: Ja.... det går utför för oss ;)Det som stör mig lite är att trots jag sovit så mkt som jag gjort, så går jag ändå och gäspar hela dagen av trötthet. Illa haha
Daria D

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2013-10-04 10:25:13

Haha samma här! Alltid trött! Inte klokt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela