jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Inflyttning

Publicerad 2013-10-08 09:25:33 i Allmänt

Då har vi äntligen börjat flytta in från storarummet in till sovrummet igen.
Fortfarande en del kvar att fixa, men jag kan inte beskriva hur skönt det var att slippa morgongymnastik i morse för att ta mig upp från madrassen som legat på golvet i storarummet innan....
 
Att bara få svinga benen över kanten och trycka mig upp med armarna... Wow vilket befriande känsla =)
Och att vakna i sovrummet istället för storarummet och UTAN en hund med yogaställning i sängen!
Wohoo!! ;)

Ska försöka hitta gardiner nu till både juniors rum och sovrummet.
Utmaning, utmaning...
Har ännu inte hittat något som jag gillar, så det lutar åt att det blir till att sy. Vilket jag i för sig tycker är kul nu när jag börjat komma igång igen. Men då måste jag ju hitta tygerna med som jag vill ha!
 
Skulle behöva åka upp till Ullared en runda till eg, men vet inte om jag orkar just nu, och sen när fl väl har varit så ska man ju undvika sådana stället med de små. Gah, huvudbry!
 
Ska börja tvätta upp alla bebiskläder nu i veckan med så de är tvättade och klara.
Till helgen hämtar jag hem ett paket från mamma som hon beställt från barnparadiset.se med bla sängkläder i.
Kan för den delen rekomendera den sidan. Riktigt många fina saker finns där =)
 
Nehe, dags att ta tag i sitt liv denna morgon! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela