jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Lyx =)

Publicerad 2013-10-11 13:06:45 i Allmänt

Ibland måste man skämma bort sig själv, vilket man är alldeles föööör dålig på att göra!
Men idag unnade jag mig ren lyx.
 
Då det är svårt att ta hand om sig själv som man brukar nu med en mage i vägen, så har tyvärr mina fötter sett sina bättre dagar. Idag fick de sig en rejäl genomgång på en fotvårdsbehandling.
Och samtidigt passade jag på att få fransar och bryn färgade (att färga dem på mig själv som är hudterapeut är ju förenat med livet som insats! ;)).
 
Behöver jag säga att det känns som att gå på moln just nu?

Underbar känsla att ha fina fötter igen, filade, skalpellade och snyggt lackade tånaglar.
Im in heaven!
Bara benen som skall fixas till med sen känner jag mig en aning bättre.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-10-14 22:43:18

Underbart! Jag spenderar allt för lång tid i duschen, åh det är lyx! Saknar dock ett badkar! Hur går det nu i sluttampen av graviditeten?

Svar: Saknar badkar gör jag med, och tänker var gg jag är i Klippan att NU, nu ska jag bada.Men det blir aldrig av :(
Det är jobbigt nu. Värkar var dag. Mindre kul! Hoppas jag inte ska behöva ha det så här tills nov för man kan ju bli tokig för mindre ;)
Sista jobbpasset på lördag, sedan vila =)
Hur är det själv?
Daria D

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2013-10-14 22:43:50

Förra kommentaren var jag!

Postat av: Sara Selander

Publicerad 2013-10-15 22:51:14

Kanske kommer en liten bebis tidigare? :-) jobbigt med värkar redan nu! Jo jaglever! Mår bra förutom att jag är så trött. Jobbet blir verkligen bara tuffare och jag räknar ner varenda natt till jag får gå hem! Har tänkt göra av mig men har lite mycket denna veckan, lennart blir 30 på fredag! Nästa vecka kanske vi kan ta en liten prommis!

Svar: Men snart slipper du jobbet för ett tag =) Wohooo då blir han "gubbe" nurå ;)
Ja vi kan kika hur det ser ut nästa vecka. Rör mig inte allt för snabbt dock då det är jobbigt. Vaggar fram och flåsar så in i. Jobbigt att bara prata haha
Daria D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela