jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

My God med kläder!

Publicerad 2013-10-23 13:05:44 i Allmänt

Sitter här i Klippan för att packa i väntan på att det ska bli torsdag och dags för besök hos min BM.

Då garderoberna kom på plats hemma hos O igår är det dags för mig att börja på allvar packa mitt skit och dra flyttlasset till Bjärehalvön.

Så jag börjar med mina kläder så jag slipper bo i en resväska som jag gjort sen i somras. Och jag är en aning förtvivlad över hur jag ska få plats med 4 garderober + 4 lådor in i 2 garderober. Då är inte mina ytterkläder eller ens skor inräknade!

Blir till att sortera rejält vid uppackningen och ta beslut om vad som ska behållas och vad som ska väck. Det hade underlättat en hel del om jag hade kunnat prova kläderna för att se vad som passar. Men det blir lite problem nu och den närmaste tiden fram...

Sen allt annat man äger.
O får bygga ut huset ;-) Tur jag sålde de flesta möblerna när jag flyttade 2009. Mindre att flytta men fortfarande en hel del kvar!

Nåja. Sakta men säkert går det. Borde kanske byta adressen med snart? Är ju trots allt nästan aldrig här mer än just för besöken varannan vecka....

Jag hatar verkligen att flytta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela