jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Nämen... Hoppsan!

Publicerad 2013-10-01 15:58:02 i Graviditet

Blev uppringd av en BM idag, inte min egna utan en annan.
En som håller i just psykoprofylaxkursen som jag ville vara med i men inte fick plats för det var fullt.
 
Vad visade sig?
Jo att den var visst inte full utan det fanns en plats kvar.
Konstigt att min BM inte kan räkna till 8 utan enbart till 7, för 8 platser finns det tydligen på denna kurs.
 
Tackar för den BM som jag pratade med i fredags som kämpat fram detta.
Det visade sig nämligen att det är fullbokat på alla kurser runt om nu denna månad, och i nov är det ju inte säkert att jag hinner.
 
Så stort tack till dig som kämpade för att jag skulle få en plats på kursen!

Hade det inte varit så kort tid kvar hade jag bytt BM, men nu är det inte lönt.
Blir jag gravid fler gånger så ska jag def INTE ha samma som jag har nu.
Den saken är fruktansvärt klar!
 
Ska strax fixa till mig sen bär det av till förlossningen för föreläsning idag.
Spännande =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela