jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Tristess deluxe

Publicerad 2013-10-15 15:06:00 i Allmänt

Idag är en dag där jag snart börjar klättra på väggarna av tristess.
Bläh.
Hatar sådana dagar.
 
Finns 1000 saker som jag eg hade behövt göra, men i dags läget är det lite tufft att utföra dem.
Bara att rensa rabatterna igår och plantera 20 lökar var jobbigt och tog 5 gg så lång tid som det brukar göra.
Har 90 lökar kvar att sätta + några tulpanlökar...
Hej å hå!
 
Har varit på jobb för produktinfo idag av ett nytt märke jag inte kände till. Mycket intressant och hoppas att de kommer ta in dem på spaet. Imorgon ska jag till jobb igen för att få lära mig produkterna (Exuviance) som vi ska jobba med i framtiden.
Äntligen ett märke som jag är intresserad av att jobba med! Ett märke som fungerar och är bra OCH billigt!
På lördag jobbar jag mitt sista pass på ett tag. Då är det 20 dagar kvar till BF.
Kan säga att jag längtar! Det är megajobbigt att jobba/röra på mig just nu. Och att behöva lyfta folk är INTE lätt nu!
 
Inväntar på att O ska komma så vi kan åka till Klippan.
Ska hämta hit lite flyttlådor och möbler så jag kan sysselsätta mig om dagarna.
Oavsett så kan man ju inte dra på flytten i all evighet!
 
Snälla klocka.. skynda dig ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela