jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Var förberedd!!

Publicerad 2013-10-31 10:52:00 i Allmänt

Överallt får man läsa att passa på att vila nu inför förlossningen.
Med ett barn får man inte sova i fred.
Man får inte gå på toa i fred.
Man får aldrig vara själv utan att det är ett barn som ska ha ens fulla uppmärksamhet hela tiden.
 
Tur jag är väl förberedd då.
 
Jag får inte sova eller vila i fred.
Jag får inte gå på toa i fred.
Jag får aldrig vara själv utan att någon ska ha min fulla uppmärksamhet.
 
Boven i dramat heter Sam the byrack ;)
 
 
Om han ändå bara hade valt att ligga sidan om mig bara, men nejdå, han ska ju helst ligga uppe på mig.
Charmig är han med som ligger med röven upp mot mig istället för huvudet.
 
Byracka!!! ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela