jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Äntligen monterad!

Publicerad 2013-09-27 21:20:00 i Allmänt

Hämtade ju hem vagnen igår och har efter det monterat ner den för att tvätta upp den. Efter en hel del kliande i huvudet (då hormonerna ätit upp min hjärna känns det som) har jag lyckats få ihop alla delar till liggdelen. Tjohoo!Nu ska bara klädseln till sittdelen torka med sen skall nästa del sättas ihop. Mycket pyssel men mysigt är det. Har dock nog fortfarande inte fått in i huvudet att jag faktiskt verkligen ska bli mamma om 40 dagar eller nått. O har inte heller vant sig vid tanken än. Åh du spännande efterlängtade tid! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela