jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Babyboom

Publicerad 2013-09-10 17:32:15 i Graviditet

Har nog påtalat det tidigare, men oj oj oj vilket år det är med bebisar i år!

Inom de senaste veckorna så poppar de upp som gubben ur lådan, vänner och bekanta som även de väntar barn. 
Nya ultraljudsbilder dyker upp en efter en på FB där folk glatt visar upp vad som komma skall.
 
Jag har många vänner med barn.
Rättare skrivet, min umgängeskrets består bara av folk med barn. Så barn är inget nytt i dessa kretsar.
Men det dyker upp nya hela tiden.
Många som jag känner som redan fått i år, några kommer få strax innan mig och sedan en hel hööög efter att jag har fått.
 
Synd jag flyttar ifrån allt detta :(
 
Juniors rum börjar ta form.
Väggarna blev målade i helgen och när jag är tillbaka på tors efter div besök på föräldraträffar, barnmorska osv så skall målningen återupptas. 
Hoppas nu att allt blir lika bra som det är i mitt huvud. Annars finns det mer färg i butiken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela