jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Då var det tillbaka...

Publicerad 2013-09-02 11:32:10 i Graviditet

.... mina törnrosa sovturer.
Börjar mer och mer var dag behöva lägga mig och vila och ofta så slumrar jag till då.
Inte ovanligt dock att mina power naps slutar på ca 3 h åt gången.
Suck...
Hunden är mindre glad, så även jag då det försvinner 3 h av den ljusa tiden på dygnet,
 
Händerna domnar mer och mer på mig och det börjar bli jobbigt att fungera ordentligt i vardagen. Ännu jobbigare att fungera på jobb där jag faktiskt arbetar med mina händer. Känseln är duktigt nersatt :(
Nästa vecka har jag BM och ska dra upp problemet med mina händer. Det är riktigt jobbigt att vakna flera gånger om nätterna för att det gör ont i händerna på mig.

Nu när det börjar närma sig busväder och hösten står och knackar på dörren, så blev jag till skillnad från alla andra år, faktiskt lite glad. Tänkte att deta är ju toppen med väderombyte så att jag inte svullnar upp lika mycket då jag märkt att värmen gör det som värst för mig.
 
Tyvärr har jag insett nu att visst, lite hjälper detta busväder, men det är då verkligen inte mycket!
 
Ska idag hämta hem lite färgkartor så jag kan planera färgerna till juniors rum. Jippie!
Hoppas jag kommer ha orken till att måla där inne med bara, annars är ju planeringen lite dödsdömd.
Och så måste jag hitta fondtapeten till sovrummet! Nu börjar det gå undan =) 
 
Annars rullar livet på som vanligt.
Foglossning, ont när jag står och går, svullna fötter, domnande händer, junior som är igång för fullt på kvällarna, börjar få ont i framväggen ner till på magen (måste kolla upp detta), svampen är tillbaka (det var ett par häliga veckor utan den *snyft*), täppheten i näsan är tillbaka, tröttheten som ett brev på posten, ischias och ja.. Något har jag säkerligen missat hahaha
 
Ha en skön dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela