jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Måla, måla, måla.....

Publicerad 2013-09-17 21:31:11 i Allmänt

Börjar bli duktigt trött på att måla nu. Igår och idag har jag suttit fram tills nu denna tidpunkt. Hoppas på max 3 dagar till och att jag sen är klar. Min rygg börjar kraftigt protestera och jag har sammandragningar delux.

Men skönt blir det när det blir klart!
Efter det är det bara Fönstersmygarna kvar att måla, golvet skall läggas och lister ska upp. Och naturligtvis in med inredningen :-) Spjälsängen skall hämtas i veckan och div inköp görs nog nästa vecka.

Sovrummet börjar även det ta form. Golvet är slipat, Fönstersmygarna är på plats, färdig spacklat är det med. Snart snart :-)





Än har ingen kusin kommit. Det blev framskjutet till idag så nu går vi en dag extra och väntar på att få höra vad det är som gömt sig i magen. Nyfniken i en strut ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela