jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Någon har alltid det sämre!

Publicerad 2013-09-12 11:33:31 i Barnmorske/läkarbesök

Besök hos Bm idag.
 
Magen växer som den ska, 30 cm ligger vi på nu.
Blodtrycket ok.
Hjärtljuden ok.
Vikten glömde hon att ta, men enligt min våg är det 14,2 kg + nu
Urinprovet - mindre bra.
Börjar få protein i urinet vilket kan innebära havandeskapsförgiftning.
Så ordinationen var vila, men ett strängt pekfinger och en sträng röst och en blick som kan mörda.
 
Det var ingen allvarlig höjning, men minsta lilla jag började få fler tecken skulle jag ringa på studs,
Aj aj kapten!!
 
Målning kan väl inte ta så mycket på krafterna väl?
Jag kan ju sitta på en pall och måla?
 
=)

Nåja, det finns alltid de som har det värre.
Jag står på benen och jag är för övrigt frisk om man bortser från alla krämpor.
Så vi rultar på ett tag till =) 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2013-09-12 16:16:29

Du får hojta om du behöver hjälp med målningen... :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela