jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Nytt fenomen..... igen!

Publicerad 2013-09-26 09:50:00 i Graviditet

Så då har jag se senaste nätterna vaknat av att jag är hungrig.
Nu menar jag riktigt hungrig, så att jag mår illa.
Har än så länge lyckats somna om igen, för att börja nattäta är inget jag har intresse av. Räcker med toabesöken och vattendrickandet, behöver inte störa sömnen ännu mer.
 
Idag är det dags för BM igen. Undrar vad för något kul de har att säga.
Ställde mig på vågen imorse som jag gör var morgon jag ska dit.
Puh... Hoppas det är myyycket vätska jag har samlat i kroppen för idag står vikten på + 16,8 kg
Fy för!
Inte så jäkla konstigt att man har ont i både fötter och rygg av att stå/gå en liten runda med all denna övervikt för ens kropp. Den är ju inte van vid dessa extra tyngder!
Hoppas det kommer snabbt rasa ner efter förlossningen, som för den delen börjar närma sig med stora steg.
Ca 40 dagar kvar nu! Och idag går jag även in i vecka 35.
 
Gällande renoveringen är vi nästan i mål nu.
OM allt går som planerat så kan vi kanske flytta in i sovrummet på söndag. 
Tjohooo!!!!
BArnkammaren saknar typ bara lister nu och att jag målar i grönt på sina ställen vart det blivit skavt efter bla golvläggningen. Ska nu i dagarna skruva ihop spjälsängen och sätta den på plats, lampan i taket ska in, gardinstänger skall upp och en massa småfix för att göra det lilla rummet mysigt.
Vad jag längtar!
 
Som det ser ut nu så åker vi till Ullared nästa vecka för de sista inköpen.
Sen är förhoppningsvis allt hemma och på plats inför juniors ankomst.
 
Idag hämtas barnvagnen med!
 
Mycket på gång, och jag myser hela vägen in i själen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela