jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

v 32

Publicerad 2013-09-06 13:36:00 i Graviditet

Har nu gått in i v 32 och enbart 61 dagar är kvar till beräknad födsel....Rummet är långt ifrån klart och ännu mindre vårt blivande sovrum, men O är så duktig och flitig och kämpar på var kväll som finns. Älskar han av hela mitt hjärta. Sakta men säkert börjar juniors rum ta form och igår kom täckväven upp på väggarna. Fönstersmygarna är slipade och klara och panelen i taket är uppe. Om allt går som planerat så skall färg köpas in nu i helgen så målningen kan påbörjas. Åh vad jag ser framemot detta :-) Vi ska bara bestämma oss för vilket golv som ska finnas i rummet med och efter det är det ren inredning som gäller. Så nära till klart men ändå så långt ifrån...Men snart, snart är vi i hamn och jag hoppas att junior inte planerar att komma tidigare. Det finns inte tid och plats för det.Ett tag så avtog rörelserna i aktivitet om dagarna. Ja inte försvann helt men minskades markant. De senaste veckorna är det tillbaka och det med besked. Mer än jag tidigare upplevt. Älskar att känna hur det bökas där inne och jag älskar ännu mer att sitta och titta på magen hur den ändrar form och hur den rör sig. Kvällarna är 'värst'.Har dock den senaste tiden fått ännu mer problem med mina händer och underarmar. Nätterna är riktigt hemska så ont det gör när jag har noll cirkulation i dem och det gör så jädrans ont. Ska till apoteket idag och införskaffa skenor och skydd och hoppas att detta verkligen hjälper mig. Jag är bokstavligen handikappad utan känsel i händerna. Hoppas det släpper efter förlossningen annars ska jag strida för operation. Vardagen fungerar dåligt om det ska vara på detta vis.En liten formbild är tagen så jag själv kan se förändringarna som sker. Och ja... Magen rör sig verkligen neråt och ändrar form!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela