jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Ännu en första gången =)

Publicerad 2014-04-10 23:21:00 i Allmänt

Det bästa med bebisar är att det är så många "första gången". Och var första gången är ju så underbart kul!

I onsdags var det en ny första gången. Då fick Myran för första gången i sitt liv göra dyk. Och inte bara ett dyk utan hela tre dyk blev gjorda helt galant utan några ledsna miner eller en massa gråt. Det snarare jollrades och skrattades högt och tydligt över hela badhuset.
Hon tyckte verkligen det var kul och för var gång som vi är på babysim tycker jag det ser ut som hon älskar det mer och mer. Mitt lilla vattendjur <3
 
Idag var en ny första gången tur.
Idag vände hon sig flera gånger från rygg till mage. Och med ett skratt så det skallrar i väggarna här hemma.
Det bästa är när Sam är i närheten, för då riktigt kiknar hon av skratt, Hon gillar verkligen Sam och han gillar henne med. När han kommer hem om han varit iväg med husse, så kommer han skuttandes kom en känguru till myran för att slicka henne i ansiktet och sniffa genom henne <3
 
Snart är hon 5 månader. Och jag undrar fortfarande vart tiden tar vägen!
 
Jag har börjat hoppa in lite extra då och då vid behov på jobb.
Det är aldrig många timmar åt gången, men det är lika jobbigt var gång jag behöver lämna henne.
Kan gissa att det kommer bli tufft den dagen hon skall lämnas ifrån längre stunder på dagis.
Tur det bara är ett par gånger nu då de behöver lite hjälp.
Jag vill absolut inte missa några "första gången" och det verkar som de börjar ramla in rätt ofta på sistonne ;)
 


"Mostrarna diggar mig ;)"



"Pappa är toppen <3"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela