jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

#Loppiblogbag

Publicerad 2014-04-16 00:10:00 i Allmänt

Då var det dags igen! Dags att få en härlig låda hem fylld med massa kul.
I love it!
 
 
Lådan inehöll vad som syns på bilden ovan, men jag ska berätta lite om sakerna som fanns i.

#Blutsaft, Som gravid drack jag detta istället för att ta järntillskottstabletter. Föredrar blutsaft med hästlängder.
Smaken är kanske inte den godaste, men hellre detta än tabletter.

#Inotyol, en kupong för salva för röda stjärtar. Då jag än (peppar peppar) ännu inte haft behövt använda något sådan för myran lilla goa stjärt, så har jag inte provat medlet.

#Bio-Oil, en olja som jag läääänge velat prova! Denna olja ska vara bra för bla bristningar, ärr, torr hud.
Jag älskar den! Den luktar gott och den känns verkligen perfekt! Precis som jag trott att den skulle vara.

#SIA Glass, Frozen Yoghurt, en kupong för att få smaka denna produkt. Än har jag inte fått hem den, då affärerna jag varit i har inte haft den i sina frysbox. Hoppas jag snart hittar den så jag ska få smaka =)

#Bambino haklapp. Myran fick idag faktiskt prova den när hon fick sin första smakportion av gröt. Den är verkligen toppen må jag säga!

#Bambino Snack 'n' sip cup.  Myran är ännu för liten för denna mugg, men kommer lätt att provas när det är dags. Som det är nu så ligger den i skåpet med de andra sakerna och inväntar sin tid.

#Medela amningsinlägg. Inpackade en och en i plast, dvs hygieniskt. Tunna. Och LÄTT mina favoriter för amningsinlägg! Dessa syns ju inte utan på kläderna att de ligger i amningsbhn. I love them!
 
#Loppipåsen, en ny påse som jag kommer få användning för =)

#LoppiMagasin, en tidning med en del kuponger och annat kul att läsa. Vill ha fler av dem!!z
 
Det är så kul att få hem sådna härliga glada lådor till sitt hem.
Stort TACK #LOPPI
 

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2014-04-16 11:44:08

Ååhhh... Hur fick du denna? !♡

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela