jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Dagen D är kommen!

Publicerad 2014-08-28 18:32:11 i Allmänt

Idag hände det vi länge väntat på.
Fröken myrslok har börjat krypa!
Och gulligt är det att se den lilla blöjrumpan uppe i vädret.
Nu var det slut på det lugna, kommer inte gå att lämna henne utan övervakning ngn min för att springa ner till tvättstugan längre. Min lilla tös har blivit stor!!!!! Gaaaahhhh!!!!!!
STOPPA TIDEN!!!

Till helgen ska vi bege oss och titta på bil till oss. Hoppas vi hittar en vi båda trivs med så vi ÄNTLIGEN kan få plats hela familjen + barnvagn! Det är lite jobbigt idag efter att O´s Jeep har en motor som ej fungerar samt en bagagelucka som är "vikt" på mitten....
 
Och så är det ju dags för kräftskiva med! OCH jobb!
Hej hå, hej hå, jag ska till gruvan gå...
 
(och där rök Sams vattenskål i golvet.....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela