jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Framgång

Publicerad 2014-08-07 22:59:54 i Allmänt

Det tog lite tid men idag hände det äntligen. Lillfisen fattade hur man skulle göra och rullade för fullt fram och tillbaka från mage till rygg, från rygg till mage.
Hur underbart gullig som helst :-)

Hon släpar sig fram på rumpan för fullt eller ligger på mage och backar.

Förra måndagen tog hon även ett eget beslut. Hon slutade att amma. Trots flera försök under den gångna veckan så ville hon inte. Trist att inte få amma längre, det är ju så mysigt, men jag kan inte tvinga henne och det går inte heller att tvinga henne.
Samtidigt så är det skönt att hon själv tog beslutet. Nu slipper jag ha ågren över när jag skulle ha slutat. Det blev ju trots allt 8 mån och det är ju inte dåligt!

Hon har även börjat snurra på nätterna. Någon morgon har vi hittat henne med fötterna på huvudkudden. Hur gulligt var inte det på en skala?
Hon börjar även att lägga sig på sidan och sova så. Det är så kärt när man ser den lilla söta rumpan sticka ut ♡♥♡

Jag är totalt förälskad i min dotter och vår lilla familj är fylld med kärlek. Vi trivs så otroligt bra ihop att det nästan gör ont i mig av lycka. Kan inte minnas när vi hade ett litet småtjafs sist. Och underbart skönt är det ♡♥♡



Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2014-08-08 07:59:20

Finns nog inget sötare än bebisar som kasar fram på rumpan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela