jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Lite huslig

Publicerad 2014-08-17 20:01:12 i Allmänt

Eller lite uttråkad?
Ja man kan välja vilket som. Denna regniga dag har inte direkt bjudit på några möjligheter till spännande aktiviteter. Så då blev jag lite huslig istället.

Trots fasta (som går över förväntan mycket bra!) så har jag bakat. O har gnällt hela dagen om hur gottesugen han är så jag ville vara en snäll flickvän.

Hasselnötskakor, frö knäcke och ett nyttigt fröbröd sveptes ihop och fick sköta sig själva i ugnen.

Nu får det gärna sluta regna med så jag kan gå rundan med hunden!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela