jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Massor av första gången!

Publicerad 2014-08-20 23:58:00 i Allmänt

Idag är det massor av första gången dag 😆Julia har lyckats sätta sig själv efter att både legat på rygg och mage och hittat på allt möjligt. Hon klappade händer idag som jag "tjatvisade" henne igår hur man ska göra 😙Hon har även "krupit" fast baklänges... Trodde ett tag att nuuuuu nu kommer hon lyckas, men nej. Vem vet, kanske imorgon? Jag har för första gången i mitt liv kokat rabarbermarmelad, gjort svartvinbärsgele och gjort egna syrade gurkor. Och det är gurkorna som jag är mest nyfiken över. Tyvärr får jag vänta 2 mån för att få smaka 😐Vad ska jag nu göra?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela