jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Sista dagen

Publicerad 2014-08-21 10:07:48 i Allmänt

Idag är det sista dagen på fastan.
Kan säga att detta har varit overkligt lätt att genomföra.
Och hur mår jag då?

Faktiskt över förväntan mycket bättre än jag någonsin kunde tro.
Jag trodde jag skulle sitta och vara ashungrig var dag, vilket jag inte har varit.
Trots att jag levt på ett kaloriintag på ca 200/dag.
Det är verkligen lite!

Jag är mycket piggare än vad jag har varit på länge. Känner mig mycket lättare i kroppen med.
Så tänkte jag, att har jag nu levt i 6 dagar på ca 200 kcal om dagen, då kanske något borde ha hänt med min vikt?
Svar NEJ.
Jag är nog den enda i hela världen som går på fasta i 6 dagar och går fan inte ner i vikt.
1,4 kg minus står vågen på idag mot vad den stod på när jag började med fastan.
Imorgon när jag kommer börja äta igen så kommer vågen gå upp dessa 1,4 kg när tarmen och magen kommer fyllas med mat igen.
 
Där måste ju vara något fel på mig!
Svar NEJ.
Där är inget fel på mig. Svaren på proverna vi tog hos läkaren har kommit och nej, där finns inga fel på mig.
Allt är normalt. Kanske att jag har D-vitaminbrist för det mätte de aldrig.
Något jag i för sig inte tror att jag har, med tanke på vilken fin sommar vi haft i år.
 
SÅ med facit i hand, jag får väl vänja mig vid att vara fet som några antydde till mig en gång (att jag var ju van vid att vara det).Vill minnas att för ca 1,5 år sen var jag inte fet, men vad vet jag. Jag är ju van vid att vara fet ;)
 
Nu kommer jag aldrig mer att väga mig igen för jag är så besviken på min vikt.
Ikväll är det Yoga. Längtar. Behöver detta för min själ.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela