jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Stanna tiden en stund...

Publicerad 2014-08-23 22:06:40 i Allmänt

Lördag är här och vi sitter hemma och glor i dumburken. Inget ovanligt sen en tid tillbaka. Det är ju inte direkt så att man badar i inbjudningar till folk. Och oavsett så trivs jag att vara hemma på kvällarna för myrans skull. Hon får sova gott i sin egna säng redan från start.

Satt och bläddrade lite på nätet nu på kvällen och hamnade i en blogg där det handlade mycket om en liten tös och deras liv. Det slog mig åter igen hur fort tiden går.

Det känns verkligen som att det inte var så längesen som jag var gravid men i själva verket så fyller hon faktiskt snart 1 år. 1!!!! Tiden går så sjukt fort!

Det är otroligt hur mycket kärlek man kan känna för en sådan liten godbit. De behöver inte göra något för att man ska känna så. Det räcker att de finns bara 💖

Julia Myra. Jag älskar dig till månen och tillbaka flera gånger om. Du är min stora kärlek här i livet och så kommer det alltid att förbli. Mammas älskade guldklimp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela