jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Tröttfis x 2

Publicerad 2014-08-12 22:05:14 i Allmänt

Jag borde följa myran och gå å lägga mig vid 8 som henne. Fattar inte varför jag är så jävla trött?! Har en superdotter som låter oss sova hela nätter sen hon var 10 dagar gammal och ändå känner jag mig som om någon lagt sirap i systemet på mig :'(

Blodproverna visade inte ett skit så nya blev tagna idag. Något står inte rätt till och jag vill veta vad....

Ge mig energi tack.
God natt! zzzZZZzzz

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2014-08-13 11:21:08

Vad tråkigt! Hoppas dom kommer på vad det är. Inget vidare att gå runt och vara trött hela tiden.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela