jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Yoga

Publicerad 2014-08-17 13:06:46 i Allmänt

Jag har fastnat för yoga. Tycker det är skön träning. Och för första gg i mitt liv har jag hittat en träning där jag ibland svettas som en tok bara av att göra övningar liggandes. Fantastiskt!

Idag är yogadag för mig. Alltid söndag om inget annat händer. Idag var det verkligen en soft yoga. Inga svettdroppar alls. Men ändå (jag fattar inte) finns det någon som ska stöna sig genom hela jädrans passet.

Det är meningen att man ska koncentrera sig på sig själv, men det är onekligen svårt när någon stönar högre än jag vet vad.

Jag bara undrar. Hur låter det då när denna person har sex? Eh, jag vill nog förresten inte veta...

Namaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela