jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Åh!!!!

Publicerad 2014-12-14 22:20:00 i Allmänt

Jag håller på att bli tokig!
Min laptop är ju världens största skämt!
Jag är så stort behov av en ny.
Olofs dator är seg som fan den med och min mobil hänger sig med jämna mellanrum.
Jag blir tooookig!
 
Det är nu jag önskar att jag hade badat i pengar!
För är det något jag är (ursäkta mig nu) jävligt trött på så är det att ha så dålig ekonomi som jag har sen ett tag tillbaka.
 
Ja jag får in pengar via Forever, vilket jag är evigt tacksam för. Men jag vill ha meeeer!
Meeer kommer det bli, men det ske rinte över en natt. Tyvärr. Å jag behöver en ny dator NU!
Gärna en ny bil. Ja en ny graderob oxå när jag ändå är i farten.. Å jag tror jag slutar nu annars blir detta inlägg långt...

Hur som helst...
 
EN mycket billig laptop till försäljning. Den är segare än årets knäck som ni kokar hemma på spisen, 1 liter (minst) bromsolja har hamnat i den. Fingeravtrycken efter lillstumpan på skärmen och spår efter Sams (hundens) fnysande de bjuder jag på. Levereras a la IKEA...
Bud någon?
 
Önskar en mycket trevlig tredje advent!
Jag själv ska krypa i hop i fosterställning och lida ut min träningsvärk från dagens yoga pass.
Sussa sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela