jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Första gg

Publicerad 2014-12-08 09:59:23 i

Ännu en första gg har vi fått uppleva. Lillfis var superförkyld nu när vi kom hem från Lübeck. Första gången hon är sjuk. Som om det är nog... Nej hon passade på att smitta mamma med när hon ändå var igång. 
Har ett halsont from hell och en förkylning som jag bara vill utrota helst igår..

Tycker så synd om lillfis när man hör hur svårt hon har att andas. Å snarkar på nätterna gör hon nu! <3

Fortfarande går hon bara när det passar henne, dvs när jag och O sitter på golvet med henne och hon kan gå mellan oss.. Underbara unge!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela