jagochbabydino.blogg.se

Livet om mig och min familj, graviditeter, att leva sin dröm, göra vad man tycker om och vill.

Mysdag

Publicerad 2014-12-21 00:35:34 i

Jag älskar vår lilla familj, jag älskar min dotter ännu mer. Men en sak som jag fått lära mig under årens lopp om jag kollar på vänner och bekanta, så är det att det är viktigt att ta hand om varandra även när man har barn.

Sagt och gjort lånade vi ut Julia idag. Olof och jag drog iväg till ett regnigt Helsingör och strosa. Fynda ngn mer julklapp till Julia och lite gott till oss. Julbord på båtarna innan vi begav oss hem till en Julia som hoppar på knä av glädje när vi kommer för att hämta henne.

Herregud. Min lilla älskade solstråle till bebis börjar bli stor! Och mitt Mamma hjärta älskar henne mer och mer för var dag (hur nu det möjligt...)

Snart är det jul!! Ska bli så kul att se hennes reaktion med både tomte och alla klappar. Bara snön som fattas....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela